DSpace Repository

Bir tutundurma yöntemi olarak reklam ve televizyon reklamlarının hedef tüketicilere nüfuz etme derecesinin ölçülmesine yönelik bir saha araştırması

Show simple item record

dc.contributor.advisor İslamoğlu, Ahmet Hamdi
dc.contributor.author Hacıefendioğlu, Şenol
dc.date.accessioned 2022-03-03T09:19:42Z
dc.date.available 2022-03-03T09:19:42Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.other 62147
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/10399
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights closedAccess
dc.subject Pazarlama
dc.subject Marketing
dc.subject Rekabet
dc.subject Competition
dc.subject Reklamcılık
dc.subject Advertising
dc.subject Reklamlar
dc.subject Advertisements
dc.subject Televizyon reklamları
dc.subject Television advertisements
dc.subject Tüketiciler
dc.subject Consumers
dc.title Bir tutundurma yöntemi olarak reklam ve televizyon reklamlarının hedef tüketicilere nüfuz etme derecesinin ölçülmesine yönelik bir saha araştırması
dc.title.alternative A Case study directed to measure the degree of impact of advertising and television advertisements on the target consumers as a promotional process
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 128


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account