DSpace Repository

Otel işletmelerinde müşteri memnuniyetinin ölçülmesi ve Kocaeli Üniversitesi derbent uygulama oteli müşterilerine yönelik bir araştırma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sarıışık, Mehmet
dc.contributor.author Özçelik, Fatma
dc.date.accessioned 2022-03-03T11:15:07Z
dc.date.available 2022-03-03T11:15:07Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.other 190084
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/10679
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Turizm
dc.subject Tourism
dc.title Otel işletmelerinde müşteri memnuniyetinin ölçülmesi ve Kocaeli Üniversitesi derbent uygulama oteli müşterilerine yönelik bir araştırma
dc.title.alternative Evaluating customer satisfaction in hotel industry and a study at Kocaeli Univesity derbent practise hotel
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 178


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account