DSpace Repository

Sigorta işletmeciliği hayat dışı branşlarda faaliyet gösteren şirketlerde pazarlama departmanlarının ve acentelerin rolü

Show simple item record

dc.contributor.advisor Genç, Nurullah
dc.contributor.author Arslanalp, Buket
dc.date.accessioned 2022-03-03T11:15:33Z
dc.date.available 2022-03-03T11:15:33Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.other 204472
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/10767
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Sigortacılık
dc.subject Insurance
dc.subject İşletme
dc.subject Business Administration
dc.title Sigorta işletmeciliği hayat dışı branşlarda faaliyet gösteren şirketlerde pazarlama departmanlarının ve acentelerin rolü
dc.title.alternative Insurance management-roles of marketing departments and agencies within companies operating in nonlife lines of insurance
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 130


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account