DSpace Repository

Otomobil markalarında marka kişilik özelliklerini ve kullanıcı imajlarını belirlemeye yönelik bir araştırma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Candan, Burcu
dc.contributor.author Özkan, Özlem
dc.date.accessioned 2022-03-03T11:16:45Z
dc.date.available 2022-03-03T11:16:45Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.other 229362
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/10897
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Marka
dc.subject Brand
dc.subject Marka imajı
dc.subject Brand image
dc.subject Markalama
dc.subject Marking
dc.title Otomobil markalarında marka kişilik özelliklerini ve kullanıcı imajlarını belirlemeye yönelik bir araştırma
dc.title.alternative A research of determining brand personality characteristics and user images in automobile brands
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 205


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account