DSpace Repository

Eğitim yönetimi uzmanlarının okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin zihinsel modelleri

Show simple item record

dc.contributor.advisor Celep, Cevat
dc.contributor.author Abat, Elif
dc.date.accessioned 2022-03-04T05:52:07Z
dc.date.available 2022-03-04T05:52:07Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.other 289371
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11229
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim
dc.subject Education
dc.subject Eğitim uzmanı
dc.subject Education specialist
dc.subject Eğitim yönetimi
dc.subject Educational administration
dc.subject Mesleki yeterlilik
dc.subject Professional competence
dc.subject Müdürler
dc.subject Directors
dc.subject Okul yöneticileri
dc.subject School administrators
dc.subject Uzmanlar
dc.subject Specialists
dc.subject Yeterlilik
dc.subject Sufficiency
dc.subject Yöneticiler
dc.subject Managers
dc.subject Yönetim geliştirme
dc.subject Management development
dc.subject Yönetim modelleri
dc.subject Management models
dc.subject Zihinsel modeller
dc.subject Mental models
dc.title Eğitim yönetimi uzmanlarının okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin zihinsel modelleri
dc.title.alternative Cognitive models of educational administration experts regarding the competencies of school administrators
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 137


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account