DSpace Repository

Kent markalaşması sürecinde iletişim temelli faaliyetlerinin analizi: İstanbul 2010 Avrupa kültür başkenti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Eraslan Yayınoğlu, Pınar
dc.contributor.author Varlı, Burcu
dc.date.accessioned 2022-03-04T05:52:31Z
dc.date.available 2022-03-04T05:52:31Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.other 289406
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11266
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Avrupa kültür başkenti
dc.subject European capital of culture
dc.subject Marka
dc.subject Brand
dc.subject Marka yaratma
dc.subject Brand creating
dc.subject Marka yönetimi
dc.subject Brand management
dc.subject İstanbul
dc.subject Istanbul
dc.subject Şehir markası yaratma
dc.subject Creating city brand
dc.title Kent markalaşması sürecinde iletişim temelli faaliyetlerinin analizi: İstanbul 2010 Avrupa kültür başkenti
dc.title.alternative The analysis of communication based activities in the process of city: İstanbul 2010 European capital of culture
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 145


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account