DSpace Repository

Tüketicilerin kişisel değerleri ile tüketim değerleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Çevre dostu ürün kullanan tüketiciler üzerinde bir araştırma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Candan, Burcu
dc.contributor.author Yıldırım, Seda
dc.date.accessioned 2022-03-04T05:53:55Z
dc.date.available 2022-03-04T05:53:55Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other 345703
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11366
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Değer algısı
dc.subject Value perception
dc.subject Tüketici davranışı
dc.subject Consumer behavior
dc.title Tüketicilerin kişisel değerleri ile tüketim değerleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Çevre dostu ürün kullanan tüketiciler üzerinde bir araştırma
dc.title.alternative Investigating consumers personal values and consumption values:A research on green product buyers
dc.type doctoralThesis
dc.contributor.department İşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 209


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account