dc.contributor.advisor |
Kablan, Zeynel |
|
dc.contributor.author |
Günay, Rafet |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T05:53:57Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T05:53:57Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
345705 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11368 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Akademik başarı |
|
dc.subject |
Academic achievement |
|
dc.subject |
Aktif öğrenme |
|
dc.subject |
Active learning |
|
dc.subject |
Aktif öğrenme yöntemleri |
|
dc.subject |
Active learning methods |
|
dc.subject |
Bilişsel yüklenme |
|
dc.subject |
Cognitive load |
|
dc.subject |
Bölünmüş dikkat |
|
dc.subject |
Divided attention |
|
dc.subject |
Matematik |
|
dc.subject |
Mathematics |
|
dc.subject |
Matematik dersi |
|
dc.subject |
Mathematics lesson |
|
dc.subject |
Matematik öğretimi |
|
dc.subject |
Mathematics teaching |
|
dc.subject |
Öğrenci başarısı |
|
dc.subject |
Student achievement |
|
dc.subject |
İkili kodlama kuramı |
|
dc.subject |
Dual coding |
|
dc.title |
İlköğretim 7. sınıf matematik dersinde etkinlik temelli öğretim içeriklerinin farklı düzenlenme biçimlerinin öğrenci başarısına etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of different organization of activity based learning content on seventh grade mathematics achievement |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
146 |
|