DSpace Repository

İlköğretim 7. sınıf matematik dersinde etkinlik temelli öğretim içeriklerinin farklı düzenlenme biçimlerinin öğrenci başarısına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kablan, Zeynel
dc.contributor.author Günay, Rafet
dc.date.accessioned 2022-03-04T05:53:57Z
dc.date.available 2022-03-04T05:53:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other 345705
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11368
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Akademik başarı
dc.subject Academic achievement
dc.subject Aktif öğrenme
dc.subject Active learning
dc.subject Aktif öğrenme yöntemleri
dc.subject Active learning methods
dc.subject Bilişsel yüklenme
dc.subject Cognitive load
dc.subject Bölünmüş dikkat
dc.subject Divided attention
dc.subject Matematik
dc.subject Mathematics
dc.subject Matematik dersi
dc.subject Mathematics lesson
dc.subject Matematik öğretimi
dc.subject Mathematics teaching
dc.subject Öğrenci başarısı
dc.subject Student achievement
dc.subject İkili kodlama kuramı
dc.subject Dual coding
dc.title İlköğretim 7. sınıf matematik dersinde etkinlik temelli öğretim içeriklerinin farklı düzenlenme biçimlerinin öğrenci başarısına etkisi
dc.title.alternative The effect of different organization of activity based learning content on seventh grade mathematics achievement
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 146


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account