DSpace Repository
Hizmet sektöründe kalite ve otomotiv sektöründe satış sonrası hizmet kalitesinin ölçülmesine yönelik bir uygulama
Login
DSpace Home
→
Enstitüler (Institutes)
→
Sosyal Bilimler Enstitüsü
→
Sosyal Bilimler Tez Koleksiyonu
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Hizmet sektöründe kalite ve otomotiv sektöründe satış sonrası hizmet kalitesinin ölçülmesine yönelik bir uygulama
Aydın, Melahat
URI:
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11470
Date:
2008
Show full item record
Files in this item
Name:
241992.pdf
Size:
1.396Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Sosyal Bilimler Tez Koleksiyonu
[2657]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
Emekli evi hizmet modelinin değerlendirilmesi ve yaşlı bireylerin sosyal katılımı: İzmit örneği
Gülenç, Sinem
(
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
,
2017
)
Hizmet hatalarının müşteri memnuniyeti ve müşteri bağlılığı üzerindeki etkisinde müşteri güveninin ılımlaştırıcı rolü: Otomobil servis hizmetleri üzerinde bir uygulama
Kozan, Ezgi Ece
(
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
,
2019
)
Yeminli mali müşavirlik firmasında hizmet kalitesi algılaması üzerine nitel bir araştırma
Acungil, Seda
(
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
,
2009
)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register