dc.contributor.advisor |
Kaya, Sibel |
|
dc.contributor.author |
Akaydın, Birsen Berfu |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T06:27:14Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T06:27:14Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
433596 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11535 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
5E Modeli |
|
dc.subject |
5E Model |
|
dc.subject |
Akademik başarı |
|
dc.subject |
Academic achievement |
|
dc.subject |
Canlandırma |
|
dc.subject |
Animation |
|
dc.subject |
Sosyal bilgiler dersi |
|
dc.subject |
Social studies course |
|
dc.subject |
Sosyal bilgiler öğretimi |
|
dc.subject |
Social studies teaching |
|
dc.subject |
Teknoloji destekli öğretim |
|
dc.subject |
Technology based instruction |
|
dc.subject |
Yapılandırmacı öğretim yöntemi |
|
dc.subject |
Constructivist teaching method |
|
dc.subject |
Öğrenci tutumu |
|
dc.subject |
Student attitude |
|
dc.subject |
İlkokul öğrencileri |
|
dc.subject |
Primary school students |
|
dc.subject |
İlkokullar |
|
dc.subject |
Primary schools |
|
dc.title |
İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde animasyonla desteklenmiş 5E modeli'nin öğrencilerin akademik başarı ve tutumuna etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of animation-supported 5E learning model on 4th grade social studies achievement |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
İlköğretim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
158 |
|