| dc.contributor.advisor | Kaya, Sibel | |
| dc.contributor.author | Akaydın, Birsen Berfu | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T06:27:14Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T06:27:14Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | 433596 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11535 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | 5E Modeli | |
| dc.subject | 5E Model | |
| dc.subject | Akademik başarı | |
| dc.subject | Academic achievement | |
| dc.subject | Canlandırma | |
| dc.subject | Animation | |
| dc.subject | Sosyal bilgiler dersi | |
| dc.subject | Social studies course | |
| dc.subject | Sosyal bilgiler öğretimi | |
| dc.subject | Social studies teaching | |
| dc.subject | Teknoloji destekli öğretim | |
| dc.subject | Technology based instruction | |
| dc.subject | Yapılandırmacı öğretim yöntemi | |
| dc.subject | Constructivist teaching method | |
| dc.subject | Öğrenci tutumu | |
| dc.subject | Student attitude | |
| dc.subject | İlkokul öğrencileri | |
| dc.subject | Primary school students | |
| dc.subject | İlkokullar | |
| dc.subject | Primary schools | |
| dc.title | İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde animasyonla desteklenmiş 5E modeli'nin öğrencilerin akademik başarı ve tutumuna etkisi | |
| dc.title.alternative | The effect of animation-supported 5E learning model on 4th grade social studies achievement | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | İlköğretim Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 158 |