DSpace Repository

İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde animasyonla desteklenmiş 5E modeli'nin öğrencilerin akademik başarı ve tutumuna etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kaya, Sibel
dc.contributor.author Akaydın, Birsen Berfu
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:27:14Z
dc.date.available 2022-03-04T06:27:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other 433596
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11535
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject 5E Modeli
dc.subject 5E Model
dc.subject Akademik başarı
dc.subject Academic achievement
dc.subject Canlandırma
dc.subject Animation
dc.subject Sosyal bilgiler dersi
dc.subject Social studies course
dc.subject Sosyal bilgiler öğretimi
dc.subject Social studies teaching
dc.subject Teknoloji destekli öğretim
dc.subject Technology based instruction
dc.subject Yapılandırmacı öğretim yöntemi
dc.subject Constructivist teaching method
dc.subject Öğrenci tutumu
dc.subject Student attitude
dc.subject İlkokul öğrencileri
dc.subject Primary school students
dc.subject İlkokullar
dc.subject Primary schools
dc.title İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde animasyonla desteklenmiş 5E modeli'nin öğrencilerin akademik başarı ve tutumuna etkisi
dc.title.alternative The effect of animation-supported 5E learning model on 4th grade social studies achievement
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 158


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account