dc.contributor.advisor |
Kablan, Zeynel |
|
dc.contributor.author |
Meral, Yaprak Dilek |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T06:27:15Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T06:27:15Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
370168 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11539 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Eğitim felsefesi |
|
dc.subject |
Education philosophy |
|
dc.subject |
Lise öğretmenleri |
|
dc.subject |
High schools teachers |
|
dc.subject |
Matematik dersi |
|
dc.subject |
Mathematics lesson |
|
dc.subject |
Ortaöğretim okulları |
|
dc.subject |
Secondary education schools |
|
dc.subject |
Yapılandırmacı öğretim yöntemi |
|
dc.subject |
Constructivist teaching method |
|
dc.subject |
Öğrenme |
|
dc.subject |
Learning |
|
dc.subject |
Öğrenme ortamı |
|
dc.subject |
Learning environment |
|
dc.subject |
Öğretme |
|
dc.subject |
Teaching |
|
dc.subject |
Öğretmen görüşleri |
|
dc.subject |
Teacher opinions |
|
dc.subject |
Öğretmenler |
|
dc.subject |
Teachers |
|
dc.title |
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin eğitim felsefesi görüşleri ve öğretme-öğrenme anlayışlarının yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerilerine etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of the educational philosophy views and teaching- learning approaches of the mathematics teachers at the secondary level on their skills to organize constructivist learning environment |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
121 |
|