| dc.contributor.advisor | Kablan, Zeynel | |
| dc.contributor.author | Meral, Yaprak Dilek | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T06:27:15Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T06:27:15Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | 370168 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11539 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim felsefesi | |
| dc.subject | Education philosophy | |
| dc.subject | Lise öğretmenleri | |
| dc.subject | High schools teachers | |
| dc.subject | Matematik dersi | |
| dc.subject | Mathematics lesson | |
| dc.subject | Ortaöğretim okulları | |
| dc.subject | Secondary education schools | |
| dc.subject | Yapılandırmacı öğretim yöntemi | |
| dc.subject | Constructivist teaching method | |
| dc.subject | Öğrenme | |
| dc.subject | Learning | |
| dc.subject | Öğrenme ortamı | |
| dc.subject | Learning environment | |
| dc.subject | Öğretme | |
| dc.subject | Teaching | |
| dc.subject | Öğretmen görüşleri | |
| dc.subject | Teacher opinions | |
| dc.subject | Öğretmenler | |
| dc.subject | Teachers | |
| dc.title | Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin eğitim felsefesi görüşleri ve öğretme-öğrenme anlayışlarının yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerilerine etkisi | |
| dc.title.alternative | The effect of the educational philosophy views and teaching- learning approaches of the mathematics teachers at the secondary level on their skills to organize constructivist learning environment | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 121 |