DSpace Repository

Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin eğitim felsefesi görüşleri ve öğretme-öğrenme anlayışlarının yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerilerine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kablan, Zeynel
dc.contributor.author Meral, Yaprak Dilek
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:27:15Z
dc.date.available 2022-03-04T06:27:15Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other 370168
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11539
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim felsefesi
dc.subject Education philosophy
dc.subject Lise öğretmenleri
dc.subject High schools teachers
dc.subject Matematik dersi
dc.subject Mathematics lesson
dc.subject Ortaöğretim okulları
dc.subject Secondary education schools
dc.subject Yapılandırmacı öğretim yöntemi
dc.subject Constructivist teaching method
dc.subject Öğrenme
dc.subject Learning
dc.subject Öğrenme ortamı
dc.subject Learning environment
dc.subject Öğretme
dc.subject Teaching
dc.subject Öğretmen görüşleri
dc.subject Teacher opinions
dc.subject Öğretmenler
dc.subject Teachers
dc.title Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin eğitim felsefesi görüşleri ve öğretme-öğrenme anlayışlarının yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerilerine etkisi
dc.title.alternative The effect of the educational philosophy views and teaching- learning approaches of the mathematics teachers at the secondary level on their skills to organize constructivist learning environment
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 121


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account