| dc.contributor.advisor | Tanrıverdi, Fatma Belgin | |
| dc.contributor.author | Işık, Yıldız | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T06:27:36Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T06:27:36Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | 370172 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11584 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim programları | |
| dc.subject | Education programs | |
| dc.subject | Eğitsel değerler | |
| dc.subject | Educational values | |
| dc.subject | Ortaokul öğretmenleri | |
| dc.subject | Secondary school teachers | |
| dc.subject | Ortaokullar | |
| dc.subject | Secondary schools | |
| dc.subject | Yapılandırmacı öğretim yöntemi | |
| dc.subject | Constructivist teaching method | |
| dc.subject | Öğrenme ortamı | |
| dc.subject | Learning environment | |
| dc.subject | Öğretmen davranışı | |
| dc.subject | Teacher behavior | |
| dc.subject | İnanç sistemi | |
| dc.subject | Faith system | |
| dc.subject | İnançlar | |
| dc.subject | Beliefs | |
| dc.title | Ortaokul öğretmenlerinin program yönelimleri ile yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | |
| dc.title.alternative | Investigating the relationship between secondary school teachers' beliefs about curriculum orientations and their skills to organize constructivist learning environments | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Programları Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 178 |