DSpace Repository

Ortaokul öğretmenlerinin program yönelimleri ile yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tanrıverdi, Fatma Belgin
dc.contributor.author Işık, Yıldız
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:27:36Z
dc.date.available 2022-03-04T06:27:36Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other 370172
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11584
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim programları
dc.subject Education programs
dc.subject Eğitsel değerler
dc.subject Educational values
dc.subject Ortaokul öğretmenleri
dc.subject Secondary school teachers
dc.subject Ortaokullar
dc.subject Secondary schools
dc.subject Yapılandırmacı öğretim yöntemi
dc.subject Constructivist teaching method
dc.subject Öğrenme ortamı
dc.subject Learning environment
dc.subject Öğretmen davranışı
dc.subject Teacher behavior
dc.subject İnanç sistemi
dc.subject Faith system
dc.subject İnançlar
dc.subject Beliefs
dc.title Ortaokul öğretmenlerinin program yönelimleri ile yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
dc.title.alternative Investigating the relationship between secondary school teachers' beliefs about curriculum orientations and their skills to organize constructivist learning environments
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Programları Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 178


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account