dc.contributor.advisor |
Tanrıverdi, Fatma Belgin |
|
dc.contributor.author |
Işık, Yıldız |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T06:27:36Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T06:27:36Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
370172 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11584 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Eğitim programları |
|
dc.subject |
Education programs |
|
dc.subject |
Eğitsel değerler |
|
dc.subject |
Educational values |
|
dc.subject |
Ortaokul öğretmenleri |
|
dc.subject |
Secondary school teachers |
|
dc.subject |
Ortaokullar |
|
dc.subject |
Secondary schools |
|
dc.subject |
Yapılandırmacı öğretim yöntemi |
|
dc.subject |
Constructivist teaching method |
|
dc.subject |
Öğrenme ortamı |
|
dc.subject |
Learning environment |
|
dc.subject |
Öğretmen davranışı |
|
dc.subject |
Teacher behavior |
|
dc.subject |
İnanç sistemi |
|
dc.subject |
Faith system |
|
dc.subject |
İnançlar |
|
dc.subject |
Beliefs |
|
dc.title |
Ortaokul öğretmenlerinin program yönelimleri ile yapılandırmacı öğrenme ortamı düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
|
dc.title.alternative |
Investigating the relationship between secondary school teachers' beliefs about curriculum orientations and their skills to organize constructivist learning environments |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Programları Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
178 |
|