DSpace Repository

Oyun reklam uygulamalarının görsel tasarım özelliklerinin kullanıcılar üzerindeki etkisi: Uludağ Lezzet Dünyası ve Gez Göz Sneijder oyun reklamlarının incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koçer, Sevim
dc.contributor.author Oskay, Taala
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:28:03Z
dc.date.available 2022-03-04T06:28:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other 433683
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11632
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Görsel tasarım
dc.subject Visual design
dc.subject Reklam oyunu
dc.subject Advergame
dc.subject Reklamlar
dc.subject Advertisements
dc.subject Tüketiciler
dc.subject Consumers
dc.title Oyun reklam uygulamalarının görsel tasarım özelliklerinin kullanıcılar üzerindeki etkisi: Uludağ Lezzet Dünyası ve Gez Göz Sneijder oyun reklamlarının incelenmesi
dc.title.alternative The effects of visual design properties in advergames over players: the analysis of Uludağ Lezzet Dünyası and Gez Göz Sneijder advertisements
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 132


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account