DSpace Repository

Sanal karakterin gerçek gündemi: Çevrimiçi oyunlarda metin tabanlı iletişim ve "World of Warcraft" örneği

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pekman, Mehmet Cem
dc.contributor.author Topal, Atakan
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:28:04Z
dc.date.available 2022-03-04T06:28:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other 433686
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11635
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Etkileşim
dc.subject Interaction
dc.subject Rol yapma oyunları
dc.subject Role playing games
dc.subject Sayısal iletişim
dc.subject Digital communication
dc.subject Sayısal oyunlar
dc.subject Digital games
dc.subject Sosyal iletişim
dc.subject Social communication
dc.subject Toplumsal etkileşim
dc.subject Social interaction
dc.subject İletişim
dc.subject Communication
dc.title Sanal karakterin gerçek gündemi: Çevrimiçi oyunlarda metin tabanlı iletişim ve "World of Warcraft" örneği
dc.title.alternative Real agenda of virtual character: Text-based communication in online games and the case of "World of Warcraft"
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 115


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account