| dc.contributor.advisor | Pekman, Mehmet Cem | |
| dc.contributor.author | Topal, Atakan | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T06:28:04Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T06:28:04Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | 433686 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11635 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Etkileşim | |
| dc.subject | Interaction | |
| dc.subject | Rol yapma oyunları | |
| dc.subject | Role playing games | |
| dc.subject | Sayısal iletişim | |
| dc.subject | Digital communication | |
| dc.subject | Sayısal oyunlar | |
| dc.subject | Digital games | |
| dc.subject | Sosyal iletişim | |
| dc.subject | Social communication | |
| dc.subject | Toplumsal etkileşim | |
| dc.subject | Social interaction | |
| dc.subject | İletişim | |
| dc.subject | Communication | |
| dc.title | Sanal karakterin gerçek gündemi: Çevrimiçi oyunlarda metin tabanlı iletişim ve "World of Warcraft" örneği | |
| dc.title.alternative | Real agenda of virtual character: Text-based communication in online games and the case of "World of Warcraft" | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | İletişim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 115 |