dc.contributor.advisor |
Çelebi Öncü, Elif |
|
dc.contributor.author |
Özenç İra, Gözde |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T06:29:01Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T06:29:01Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
466196 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11711 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Akademik yetkinlik |
|
dc.subject |
Academic self-efficacy |
|
dc.subject |
Okul öncesi öğretmenler |
|
dc.subject |
Preschool teachers |
|
dc.subject |
Sınıf yönetimi |
|
dc.subject |
Classroom management |
|
dc.subject |
Sınıf öğretmenleri |
|
dc.subject |
Class teachers |
|
dc.subject |
Yetkinlik |
|
dc.subject |
Competence |
|
dc.subject |
Yönetim |
|
dc.subject |
Management |
|
dc.subject |
Yönetsel yetkinlik |
|
dc.subject |
Managerial competencies |
|
dc.subject |
Ölçme-değerlendirme |
|
dc.subject |
Measurement and evaluation |
|
dc.subject |
Öğretmen davranışı |
|
dc.subject |
Teacher behavior |
|
dc.subject |
Öğretmenler |
|
dc.subject |
Teachers |
|
dc.title |
Temel eğitim öğretmenlerinin davranışsal-öğretimsel sınıf yönetim algıları ile yetkinlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
|
dc.title.alternative |
A study on the relation between basic education teachers' behavioral-instructional class management perceptions and their efficacy |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
133 |
|