| dc.contributor.advisor | Çelebi Öncü, Elif | |
| dc.contributor.author | Özenç İra, Gözde | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T06:29:01Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T06:29:01Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | 466196 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11711 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Akademik yetkinlik | |
| dc.subject | Academic self-efficacy | |
| dc.subject | Okul öncesi öğretmenler | |
| dc.subject | Preschool teachers | |
| dc.subject | Sınıf yönetimi | |
| dc.subject | Classroom management | |
| dc.subject | Sınıf öğretmenleri | |
| dc.subject | Class teachers | |
| dc.subject | Yetkinlik | |
| dc.subject | Competence | |
| dc.subject | Yönetim | |
| dc.subject | Management | |
| dc.subject | Yönetsel yetkinlik | |
| dc.subject | Managerial competencies | |
| dc.subject | Ölçme-değerlendirme | |
| dc.subject | Measurement and evaluation | |
| dc.subject | Öğretmen davranışı | |
| dc.subject | Teacher behavior | |
| dc.subject | Öğretmenler | |
| dc.subject | Teachers | |
| dc.title | Temel eğitim öğretmenlerinin davranışsal-öğretimsel sınıf yönetim algıları ile yetkinlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | |
| dc.title.alternative | A study on the relation between basic education teachers' behavioral-instructional class management perceptions and their efficacy | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 133 |