DSpace Repository

Temel eğitim öğretmenlerinin davranışsal-öğretimsel sınıf yönetim algıları ile yetkinlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Çelebi Öncü, Elif
dc.contributor.author Özenç İra, Gözde
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:29:01Z
dc.date.available 2022-03-04T06:29:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other 466196
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11711
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Akademik yetkinlik
dc.subject Academic self-efficacy
dc.subject Okul öncesi öğretmenler
dc.subject Preschool teachers
dc.subject Sınıf yönetimi
dc.subject Classroom management
dc.subject Sınıf öğretmenleri
dc.subject Class teachers
dc.subject Yetkinlik
dc.subject Competence
dc.subject Yönetim
dc.subject Management
dc.subject Yönetsel yetkinlik
dc.subject Managerial competencies
dc.subject Ölçme-değerlendirme
dc.subject Measurement and evaluation
dc.subject Öğretmen davranışı
dc.subject Teacher behavior
dc.subject Öğretmenler
dc.subject Teachers
dc.title Temel eğitim öğretmenlerinin davranışsal-öğretimsel sınıf yönetim algıları ile yetkinlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
dc.title.alternative A study on the relation between basic education teachers' behavioral-instructional class management perceptions and their efficacy
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 133


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account