DSpace Repository

Okul öncesi ve ilkokul öğretmenlerinin yaratıcılığa ilişkin görüşleri ile öğrencilerinin yaratıcılık performansları arasındaki ilişki

Show simple item record

dc.contributor.advisor Çelebi Öncü, Elif
dc.contributor.author Ayan, Bilge Ece
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:29:18Z
dc.date.available 2022-03-04T06:29:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other 466212
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11729
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Okul öncesi dönem
dc.subject Preschool period
dc.subject Okul öncesi öğretmenler
dc.subject Preschool teachers
dc.subject Performans
dc.subject Performance
dc.subject Torrance Yaratıcı Düşünme Testi
dc.subject Torrance Creative Thinking Test
dc.subject Yaratıcılık
dc.subject Creativity
dc.subject Ölçme-değerlendirme
dc.subject Measurement and evaluation
dc.subject Öğretmenler
dc.subject Teachers
dc.subject İlkokul öğretmenleri
dc.subject Primary school teachers
dc.title Okul öncesi ve ilkokul öğretmenlerinin yaratıcılığa ilişkin görüşleri ile öğrencilerinin yaratıcılık performansları arasındaki ilişki
dc.title.alternative The relation between the views of pre-school and primary school teachers about creativity and their students' creativity performances
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 108


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account