dc.contributor.advisor |
Çelebi Öncü, Elif |
|
dc.contributor.author |
Ayan, Bilge Ece |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T06:29:18Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T06:29:18Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
466212 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11729 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Okul öncesi dönem |
|
dc.subject |
Preschool period |
|
dc.subject |
Okul öncesi öğretmenler |
|
dc.subject |
Preschool teachers |
|
dc.subject |
Performans |
|
dc.subject |
Performance |
|
dc.subject |
Torrance Yaratıcı Düşünme Testi |
|
dc.subject |
Torrance Creative Thinking Test |
|
dc.subject |
Yaratıcılık |
|
dc.subject |
Creativity |
|
dc.subject |
Ölçme-değerlendirme |
|
dc.subject |
Measurement and evaluation |
|
dc.subject |
Öğretmenler |
|
dc.subject |
Teachers |
|
dc.subject |
İlkokul öğretmenleri |
|
dc.subject |
Primary school teachers |
|
dc.title |
Okul öncesi ve ilkokul öğretmenlerinin yaratıcılığa ilişkin görüşleri ile öğrencilerinin yaratıcılık performansları arasındaki ilişki |
|
dc.title.alternative |
The relation between the views of pre-school and primary school teachers about creativity and their students' creativity performances |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
108 |
|