DSpace Repository

Öğrencilerin rutin ve rutin olmayan matematik problemi çözme başarıları ile kolb öğrenme stilleri arasındaki ilişki

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kablan, Zeynel
dc.contributor.author Süzer Uğur, Sevinç
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:30:07Z
dc.date.available 2022-03-04T06:30:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 493147
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11779
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Kolb öğrenme stili modeli
dc.subject Kolb learning style model
dc.subject Matematik eğitimi
dc.subject Mathematics education
dc.subject Matematik öğretimi
dc.subject Mathematics teaching
dc.subject Ortaokul öğrencileri
dc.subject Secondary school students
dc.subject Ortaokullar
dc.subject Secondary schools
dc.subject Problem çözme
dc.subject Problem solving
dc.subject Problem çözme becerisi
dc.subject Problem solving ability
dc.subject Rutin
dc.subject Routine
dc.subject Öğrenme stilleri
dc.subject Learning styles
dc.subject Öğretim stilleri
dc.subject Teaching style
dc.title Öğrencilerin rutin ve rutin olmayan matematik problemi çözme başarıları ile kolb öğrenme stilleri arasındaki ilişki
dc.title.alternative The relationship between kolb learning styles with the routine and non-routine mathematics problem-solving success of students
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 120


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account