DSpace Repository

Küresel kahve markalarının ınstagram üzerinden gerçekleştirdiği marka kişiliği bazlı iletişim çalışmalarının çift yönlü analizi; Starbucks_tr, cariboucoffetr, caffeneroturkiye

Show simple item record

dc.contributor.advisor Paşalı Taşoğlu, Nihal
dc.contributor.author Beynem Uran, Ayşe
dc.date.accessioned 2022-03-04T06:30:21Z
dc.date.available 2022-03-04T06:30:21Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 493160
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11793
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Kahve
dc.subject Coffee
dc.subject Marka
dc.subject Brand
dc.subject Marka iletişimi
dc.subject Brand comminication
dc.subject Marka kişiliği
dc.subject Brand personality
dc.subject Yabancı markalı ürünler
dc.subject Foreign branded products
dc.subject Yeni medya
dc.subject New media
dc.subject Ölçekler
dc.subject Scales
dc.subject İnstagram
dc.subject Instagram
dc.title Küresel kahve markalarının ınstagram üzerinden gerçekleştirdiği marka kişiliği bazlı iletişim çalışmalarının çift yönlü analizi; Starbucks_tr, cariboucoffetr, caffeneroturkiye
dc.title.alternative Global coffee brands in ınstagram used communication studies based brand personality and its double-directional analysis; Starbucks_TR, Cariboucoffetr, Cafenero Turkiye
dc.type doctoralThesis
dc.contributor.department İletişim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 465


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account