| dc.contributor.advisor | Tanrıverdi, Fatma Belgin | |
| dc.contributor.author | Tosun, Eda | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:09:17Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:09:17Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | 511217 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11898 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Bilişim teknolojisi | |
| dc.subject | Information technology | |
| dc.subject | Harmanlanmış öğrenme | |
| dc.subject | Blended learning | |
| dc.subject | Hazırbulunuşluk | |
| dc.subject | Readiness | |
| dc.subject | Ortaöğretim okulları | |
| dc.subject | Secondary education schools | |
| dc.subject | Yabancı dil öğretimi | |
| dc.subject | Foreign language teaching | |
| dc.subject | Öğretim programları | |
| dc.subject | Teaching curriculums | |
| dc.subject | Öğretmen görüşleri | |
| dc.subject | Teacher opinions | |
| dc.subject | İngilizce | |
| dc.subject | English | |
| dc.subject | İngilizce dersi | |
| dc.subject | English lessons | |
| dc.title | Harmanlanmış öğrenme yaklaşımına dayalı olarak hazırlanan 2017 ortaöğretim İngilizce dersi öğretim programının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri | |
| dc.title.alternative | Teacher's opinions on the applicability of 2017 secondary education English language curriculum based on blended learning | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 137 |