DSpace Repository

Harmanlanmış öğrenme yaklaşımına dayalı olarak hazırlanan 2017 ortaöğretim İngilizce dersi öğretim programının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tanrıverdi, Fatma Belgin
dc.contributor.author Tosun, Eda
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:09:17Z
dc.date.available 2022-03-04T08:09:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 511217
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11898
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Bilişim teknolojisi
dc.subject Information technology
dc.subject Harmanlanmış öğrenme
dc.subject Blended learning
dc.subject Hazırbulunuşluk
dc.subject Readiness
dc.subject Ortaöğretim okulları
dc.subject Secondary education schools
dc.subject Yabancı dil öğretimi
dc.subject Foreign language teaching
dc.subject Öğretim programları
dc.subject Teaching curriculums
dc.subject Öğretmen görüşleri
dc.subject Teacher opinions
dc.subject İngilizce
dc.subject English
dc.subject İngilizce dersi
dc.subject English lessons
dc.title Harmanlanmış öğrenme yaklaşımına dayalı olarak hazırlanan 2017 ortaöğretim İngilizce dersi öğretim programının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri
dc.title.alternative Teacher's opinions on the applicability of 2017 secondary education English language curriculum based on blended learning
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 137


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account