dc.contributor.advisor |
Tanrıverdi, Fatma Belgin |
|
dc.contributor.author |
Tosun, Eda |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:09:17Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:09:17Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
511217 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11898 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Bilişim teknolojisi |
|
dc.subject |
Information technology |
|
dc.subject |
Harmanlanmış öğrenme |
|
dc.subject |
Blended learning |
|
dc.subject |
Hazırbulunuşluk |
|
dc.subject |
Readiness |
|
dc.subject |
Ortaöğretim okulları |
|
dc.subject |
Secondary education schools |
|
dc.subject |
Yabancı dil öğretimi |
|
dc.subject |
Foreign language teaching |
|
dc.subject |
Öğretim programları |
|
dc.subject |
Teaching curriculums |
|
dc.subject |
Öğretmen görüşleri |
|
dc.subject |
Teacher opinions |
|
dc.subject |
İngilizce |
|
dc.subject |
English |
|
dc.subject |
İngilizce dersi |
|
dc.subject |
English lessons |
|
dc.title |
Harmanlanmış öğrenme yaklaşımına dayalı olarak hazırlanan 2017 ortaöğretim İngilizce dersi öğretim programının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri |
|
dc.title.alternative |
Teacher's opinions on the applicability of 2017 secondary education English language curriculum based on blended learning |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
137 |
|