dc.contributor.advisor |
Kaya, Sibel |
|
dc.contributor.author |
Temiz, Mustafa |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:09:33Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:09:33Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
531632 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11943 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Fen bilgisi |
|
dc.subject |
Science |
|
dc.subject |
Fen bilgisi dersi |
|
dc.subject |
Science lesson |
|
dc.subject |
Fen bilgisi eğitimi |
|
dc.subject |
Science education |
|
dc.subject |
Soru sorma |
|
dc.subject |
Questioning |
|
dc.subject |
Soru sorma becerileri |
|
dc.subject |
Questioning skills |
|
dc.subject |
Soru sorma stratejileri |
|
dc.subject |
Questioning strategies |
|
dc.subject |
Ölçme-değerlendirme |
|
dc.subject |
Measurement and evaluation |
|
dc.subject |
Öğrenci davranışı |
|
dc.subject |
Behavior of student |
|
dc.title |
Fen soru türlerine yönelik öğretim uygulamalarının 4. sınıf öğrencilerinin soru sorma davranışına etkisi |
|
dc.title.alternative |
The effect of teachi̇ng strategi̇es regardi̇ng sci̇ence questi̇on types on fourth grade students' questi̇oni̇ng behavi̇our |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
80 |
|