DSpace Repository

Fen soru türlerine yönelik öğretim uygulamalarının 4. sınıf öğrencilerinin soru sorma davranışına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kaya, Sibel
dc.contributor.author Temiz, Mustafa
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:09:33Z
dc.date.available 2022-03-04T08:09:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 531632
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11943
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Fen bilgisi
dc.subject Science
dc.subject Fen bilgisi dersi
dc.subject Science lesson
dc.subject Fen bilgisi eğitimi
dc.subject Science education
dc.subject Soru sorma
dc.subject Questioning
dc.subject Soru sorma becerileri
dc.subject Questioning skills
dc.subject Soru sorma stratejileri
dc.subject Questioning strategies
dc.subject Ölçme-değerlendirme
dc.subject Measurement and evaluation
dc.subject Öğrenci davranışı
dc.subject Behavior of student
dc.title Fen soru türlerine yönelik öğretim uygulamalarının 4. sınıf öğrencilerinin soru sorma davranışına etkisi
dc.title.alternative The effect of teachi̇ng strategi̇es regardi̇ng sci̇ence questi̇on types on fourth grade students' questi̇oni̇ng behavi̇our
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 80


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account