| dc.contributor.advisor | Kaya, Sibel | |
| dc.contributor.author | Temiz, Mustafa | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:09:33Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:09:33Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | 531632 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11943 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Fen bilgisi | |
| dc.subject | Science | |
| dc.subject | Fen bilgisi dersi | |
| dc.subject | Science lesson | |
| dc.subject | Fen bilgisi eğitimi | |
| dc.subject | Science education | |
| dc.subject | Soru sorma | |
| dc.subject | Questioning | |
| dc.subject | Soru sorma becerileri | |
| dc.subject | Questioning skills | |
| dc.subject | Soru sorma stratejileri | |
| dc.subject | Questioning strategies | |
| dc.subject | Ölçme-değerlendirme | |
| dc.subject | Measurement and evaluation | |
| dc.subject | Öğrenci davranışı | |
| dc.subject | Behavior of student | |
| dc.title | Fen soru türlerine yönelik öğretim uygulamalarının 4. sınıf öğrencilerinin soru sorma davranışına etkisi | |
| dc.title.alternative | The effect of teachi̇ng strategi̇es regardi̇ng sci̇ence questi̇on types on fourth grade students' questi̇oni̇ng behavi̇our | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Temel Eğitim Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 80 |