DSpace Repository

Güney Kore'nin markalaşma sürecinde yumuşak güç kullanımının Türkiye'deki yaygın medya üzerinden analizi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yılmaz, Mustafa
dc.contributor.author Özsöz, Feride Melis
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:09:35Z
dc.date.available 2022-03-04T08:09:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 534740
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11949
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Güney Kore
dc.subject South Korea
dc.subject Markalaşma
dc.subject Branding
dc.subject Medya
dc.subject Media
dc.subject Türk basını
dc.subject Turkish press
dc.subject Türk medyası
dc.subject Turkish media
dc.subject Ulus markalama
dc.subject Nation branding
dc.subject Yumuşak güç
dc.subject Soft power
dc.title Güney Kore'nin markalaşma sürecinde yumuşak güç kullanımının Türkiye'deki yaygın medya üzerinden analizi
dc.title.alternative Analysis of soft power usage during the branding process of South Korea over Turkish mainstream media
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 154


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account