dc.contributor.advisor |
Özata Yücel, Elif |
|
dc.contributor.author |
Kanyılmaz, Büşra Melis |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:09:36Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:09:36Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
534756 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11951 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Analitik düşünme becerileri |
|
dc.subject |
Analytical thinking skills |
|
dc.subject |
Fen bilgisi dersi |
|
dc.subject |
Science lesson |
|
dc.subject |
Fen bilgisi eğitimi |
|
dc.subject |
Science education |
|
dc.subject |
Fen bilgisi öğretimi |
|
dc.subject |
Science teaching |
|
dc.subject |
Sınıf öğretmenleri |
|
dc.subject |
Class teachers |
|
dc.subject |
Yaşam becerileri programı |
|
dc.subject |
Life skills program |
|
dc.subject |
Öğretim programları |
|
dc.subject |
Teaching curriculums |
|
dc.subject |
İlkokul öğrencileri |
|
dc.subject |
Primary school students |
|
dc.title |
Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersi öğretim programında yer alan yaşam becerilerinin öğrencilere kazandırılmasına yönelik yaklaşımlarının değerlendirilmesi |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of approaches of classroom teachers on providing the life skills found in science education curriculum to students |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
101 |
|