DSpace Repository

Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersi öğretim programında yer alan yaşam becerilerinin öğrencilere kazandırılmasına yönelik yaklaşımlarının değerlendirilmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Özata Yücel, Elif
dc.contributor.author Kanyılmaz, Büşra Melis
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:09:36Z
dc.date.available 2022-03-04T08:09:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 534756
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11951
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Analitik düşünme becerileri
dc.subject Analytical thinking skills
dc.subject Fen bilgisi dersi
dc.subject Science lesson
dc.subject Fen bilgisi eğitimi
dc.subject Science education
dc.subject Fen bilgisi öğretimi
dc.subject Science teaching
dc.subject Sınıf öğretmenleri
dc.subject Class teachers
dc.subject Yaşam becerileri programı
dc.subject Life skills program
dc.subject Öğretim programları
dc.subject Teaching curriculums
dc.subject İlkokul öğrencileri
dc.subject Primary school students
dc.title Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersi öğretim programında yer alan yaşam becerilerinin öğrencilere kazandırılmasına yönelik yaklaşımlarının değerlendirilmesi
dc.title.alternative Evaluation of approaches of classroom teachers on providing the life skills found in science education curriculum to students
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 101


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account