DSpace Repository

Kültürel meşruiyet kuramı üzerinden kültür dönüşümünü okumak:Meşru beslencenin reklamlarla aktarımı

Show simple item record

dc.contributor.advisor Arslantepe, Kamuran Mehmet
dc.contributor.author Alyakut, Ömür
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:09:37Z
dc.date.available 2022-03-04T08:09:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 535244
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/11954
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject İletişim Bilimleri
dc.subject Communication Sciences
dc.title Kültürel meşruiyet kuramı üzerinden kültür dönüşümünü okumak:Meşru beslencenin reklamlarla aktarımı
dc.title.alternative Reading the cultural transformation through the theory of cultural legitimacy: Transfer of legitimate foodatainment with advertisements
dc.type doctoralThesis
dc.contributor.department İletişim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 508


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account