dc.contributor.advisor |
Turan, Hakan |
|
dc.contributor.author |
Yılmaz, Dilara |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:10:11Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:10:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
552134 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12018 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Aday öğretmenler |
|
dc.subject |
Candidate teachers |
|
dc.subject |
Matematik |
|
dc.subject |
Mathematics |
|
dc.subject |
Matematik öğretimi |
|
dc.subject |
Mathematics teaching |
|
dc.subject |
Mesleki yeterlilik |
|
dc.subject |
Professional competence |
|
dc.subject |
Okuma-yazma etkinliği |
|
dc.subject |
Reading-writing activity |
|
dc.subject |
Sınıf öğretmenleri |
|
dc.subject |
Class teachers |
|
dc.subject |
Öz yeterlilik |
|
dc.subject |
Self-efficacy |
|
dc.subject |
Öz yeterlilik algısı |
|
dc.subject |
Self-efficacy belief |
|
dc.subject |
Öğretmen yeterliliği |
|
dc.subject |
Teacher proficiency |
|
dc.subject |
Öğretmenler |
|
dc.subject |
Teachers |
|
dc.title |
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen öz yeterlik inançları ile matematik ve ilk okuma yazma öğretimi öz yeterlik inançları |
|
dc.title.alternative |
Primary school teacher candidates' teacher self-efficacy beliefs and self-efficacy beliefs in mathematics and first literacy teaching |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
100 |
|