dc.contributor.advisor |
Kaya, Sibel |
|
dc.contributor.author |
Arslandaş, Yasemin |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:11:07Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:11:07Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
564901 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12097 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Fen başarısı |
|
dc.subject |
Science achievement |
|
dc.subject |
Fen bilgisi dersi |
|
dc.subject |
Science lesson |
|
dc.subject |
Fen bilgisi eğitimi |
|
dc.subject |
Science education |
|
dc.subject |
Öğrenci başarısı |
|
dc.subject |
Student achievement |
|
dc.subject |
İlkokul öğrencileri |
|
dc.subject |
Primary school students |
|
dc.subject |
İyilik hali |
|
dc.subject |
Well-being |
|
dc.title |
İlkokul öğrencilerinin okula yönelik iyi olma hali ve fen başarıları arasındaki ilişki |
|
dc.title.alternative |
The relationship between primary students school related wellbeing and science achievement |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Temel Eğitim Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
79 |
|