DSpace Repository

İlkokul öğrencilerinin okula yönelik iyi olma hali ve fen başarıları arasındaki ilişki

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kaya, Sibel
dc.contributor.author Arslandaş, Yasemin
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:11:07Z
dc.date.available 2022-03-04T08:11:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 564901
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12097
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Fen başarısı
dc.subject Science achievement
dc.subject Fen bilgisi dersi
dc.subject Science lesson
dc.subject Fen bilgisi eğitimi
dc.subject Science education
dc.subject Öğrenci başarısı
dc.subject Student achievement
dc.subject İlkokul öğrencileri
dc.subject Primary school students
dc.subject İyilik hali
dc.subject Well-being
dc.title İlkokul öğrencilerinin okula yönelik iyi olma hali ve fen başarıları arasındaki ilişki
dc.title.alternative The relationship between primary students school related wellbeing and science achievement
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 79


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account