DSpace Repository

Okul öncesi öğretmenlerinin sürdürülebilir çevre eğitimine yönelik algıları

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tokgöz Güneş, Özlem
dc.contributor.author Karahan Aydın, Buket
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:11:36Z
dc.date.available 2022-03-04T08:11:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 566933
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12131
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Erken eğitim
dc.subject Early intervention
dc.subject Okul öncesi eğitim
dc.subject Preschool education
dc.subject Okul öncesi öğretmenler
dc.subject Preschool teachers
dc.subject Sürdürülebilir kalkınma
dc.subject Sustainable development
dc.subject Sürdürülebilir çevre
dc.subject Sustainable environment
dc.subject Sürdürülebilirlik
dc.subject Sustainability
dc.subject Çevre eğitimi
dc.subject Environmental education
dc.subject Öğretmen algısı
dc.subject Teacher perception
dc.subject Öğretmenler
dc.subject Teachers
dc.title Okul öncesi öğretmenlerinin sürdürülebilir çevre eğitimine yönelik algıları
dc.title.alternative Perceptions of pre-school teachers on sustainable environmental education
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 203


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account