DSpace Repository

Tematik öğretim yaklaşımıyla ilkokul birinci sınıf öğrencilerinde çevresel farkındalık geliştirme: Eylem araştırması

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tanrıverdi, Fatma Belgin
dc.contributor.author Çeper, Elif Nisa
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:11:46Z
dc.date.available 2022-03-04T08:11:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 568095
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12142
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Doğal çevre
dc.subject Natural environment
dc.subject Eylem araştırması
dc.subject Action research
dc.subject Tematik haritalar
dc.subject Thematic map
dc.subject Tematik inceleme
dc.subject Thematic analysis
dc.subject Çevre eğitimi
dc.subject Environmental education
dc.subject Çevresel farkındalık
dc.subject Environmental awareness
dc.subject Öğretim yöntemleri
dc.subject Teaching methods
dc.subject İlkokul çocukları
dc.subject İnsan-çevre etkileşimi
dc.subject Human-environment interaction
dc.title Tematik öğretim yaklaşımıyla ilkokul birinci sınıf öğrencilerinde çevresel farkındalık geliştirme: Eylem araştırması
dc.title.alternative Developing environmental awareness among first grade students with thematic teaching approach: An action research study
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 238


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account