dc.contributor.advisor |
Şahin, İsmet |
|
dc.contributor.author |
Arslan, İdris |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:12:19Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:12:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
573786 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12176 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Akademik başarı |
|
dc.subject |
Academic achievement |
|
dc.subject |
Bilimsel süreç becerilerini değerlendirme aracı |
|
dc.subject |
The science process skills scale |
|
dc.subject |
Bilimsel beceri |
|
dc.subject |
Scientific skill |
|
dc.subject |
Bilimsel süreç |
|
dc.subject |
Scientific process |
|
dc.subject |
Ortaokul öğrencileri |
|
dc.subject |
Secondary school students |
|
dc.subject |
Test maddeleri |
|
dc.subject |
Test items |
|
dc.subject |
Testler |
|
dc.subject |
Tests |
|
dc.subject |
Ölçme-değerlendirme |
|
dc.subject |
Measurement and evaluation |
|
dc.title |
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri, akademik başarıları, rutin olan ve rutin olmayan problemlerdeki test başarıları arasındaki ilişkilerin analizi |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the results between scientific process skills, academic achievements, non-routine and non-rutine problems |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
120 |
|