DSpace Repository

Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri, akademik başarıları, rutin olan ve rutin olmayan problemlerdeki test başarıları arasındaki ilişkilerin analizi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Şahin, İsmet
dc.contributor.author Arslan, İdris
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:12:19Z
dc.date.available 2022-03-04T08:12:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 573786
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12176
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Akademik başarı
dc.subject Academic achievement
dc.subject Bilimsel süreç becerilerini değerlendirme aracı
dc.subject The science process skills scale
dc.subject Bilimsel beceri
dc.subject Scientific skill
dc.subject Bilimsel süreç
dc.subject Scientific process
dc.subject Ortaokul öğrencileri
dc.subject Secondary school students
dc.subject Test maddeleri
dc.subject Test items
dc.subject Testler
dc.subject Tests
dc.subject Ölçme-değerlendirme
dc.subject Measurement and evaluation
dc.title Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri, akademik başarıları, rutin olan ve rutin olmayan problemlerdeki test başarıları arasındaki ilişkilerin analizi
dc.title.alternative Analysis of the results between scientific process skills, academic achievements, non-routine and non-rutine problems
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 120


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account