| dc.contributor.advisor | Altay, Mehmet | |
| dc.contributor.author | Ünkür, Fatma | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:12:25Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:12:25Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | 574456 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12182 | |
| dc.language.iso | en | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Dil eğitimi | |
| dc.subject | Language education | |
| dc.subject | Dil öğrenimi | |
| dc.subject | Study of languages | |
| dc.subject | Görev performansı | |
| dc.subject | Duty performance | |
| dc.subject | Kelime öğrenme | |
| dc.subject | Vocabulary learning | |
| dc.subject | Ortaokullar | |
| dc.subject | Secondary schools | |
| dc.subject | Yabancı dil | |
| dc.subject | Foreign language | |
| dc.subject | Yabancı dil öğrenimi | |
| dc.subject | Foreign language learning | |
| dc.subject | Öğrenme stratejileri | |
| dc.subject | Learnin strategies | |
| dc.subject | İngilizce | |
| dc.subject | English | |
| dc.title | An analysis towards the prospective efficacy of the diversity in vocabulary learning strategies over task performances in secondary school efl context | |
| dc.title.alternative | İngilizcenin yabancı dil olarak öğrenildiği ortaokul ortamında kelime öğrenme stratejileri çeşitliliğinin öğrencilerin görev performansları üzerindeki olası etkililiğine yönelik bir analiz | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 131 |