dc.contributor.advisor |
Altay, Mehmet |
|
dc.contributor.author |
Ünkür, Fatma |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:12:25Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:12:25Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
574456 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12182 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Dil eğitimi |
|
dc.subject |
Language education |
|
dc.subject |
Dil öğrenimi |
|
dc.subject |
Study of languages |
|
dc.subject |
Görev performansı |
|
dc.subject |
Duty performance |
|
dc.subject |
Kelime öğrenme |
|
dc.subject |
Vocabulary learning |
|
dc.subject |
Ortaokullar |
|
dc.subject |
Secondary schools |
|
dc.subject |
Yabancı dil |
|
dc.subject |
Foreign language |
|
dc.subject |
Yabancı dil öğrenimi |
|
dc.subject |
Foreign language learning |
|
dc.subject |
Öğrenme stratejileri |
|
dc.subject |
Learnin strategies |
|
dc.subject |
İngilizce |
|
dc.subject |
English |
|
dc.title |
An analysis towards the prospective efficacy of the diversity in vocabulary learning strategies over task performances in secondary school efl context |
|
dc.title.alternative |
İngilizcenin yabancı dil olarak öğrenildiği ortaokul ortamında kelime öğrenme stratejileri çeşitliliğinin öğrencilerin görev performansları üzerindeki olası etkililiğine yönelik bir analiz |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
131 |
|