DSpace Repository

An analysis towards the prospective efficacy of the diversity in vocabulary learning strategies over task performances in secondary school efl context

Show simple item record

dc.contributor.advisor Altay, Mehmet
dc.contributor.author Ünkür, Fatma
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:12:25Z
dc.date.available 2022-03-04T08:12:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 574456
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12182
dc.language.iso en
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Dil eğitimi
dc.subject Language education
dc.subject Dil öğrenimi
dc.subject Study of languages
dc.subject Görev performansı
dc.subject Duty performance
dc.subject Kelime öğrenme
dc.subject Vocabulary learning
dc.subject Ortaokullar
dc.subject Secondary schools
dc.subject Yabancı dil
dc.subject Foreign language
dc.subject Yabancı dil öğrenimi
dc.subject Foreign language learning
dc.subject Öğrenme stratejileri
dc.subject Learnin strategies
dc.subject İngilizce
dc.subject English
dc.title An analysis towards the prospective efficacy of the diversity in vocabulary learning strategies over task performances in secondary school efl context
dc.title.alternative İngilizcenin yabancı dil olarak öğrenildiği ortaokul ortamında kelime öğrenme stratejileri çeşitliliğinin öğrencilerin görev performansları üzerindeki olası etkililiğine yönelik bir analiz
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 131


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account