DSpace Repository

Modernizmden postmoderrnizme değişen kimlik algısı ve küreselleşme süresinde oluşan tüketim kültürü

Show simple item record

dc.contributor.advisor Karagöz, Kerim
dc.contributor.author Turgun, Eylül
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:12:28Z
dc.date.available 2022-03-04T08:12:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 574599
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12185
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Popüler kültür
dc.subject Popular culture
dc.subject Postmodernizm
dc.subject Postmodernism
dc.subject Tüketim toplumu
dc.subject Consumption society
dc.subject Öz kimlik
dc.subject Self-identity
dc.title Modernizmden postmoderrnizme değişen kimlik algısı ve küreselleşme süresinde oluşan tüketim kültürü
dc.title.alternative Chancing perception of identity from modernism to post-modernism and consumption culture occuret in globalisation process
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Tasarımı ve Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 110


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account