DSpace Repository

Senaryo tabanlı öğrenme yaklaşımının ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin dört işlem problemleri çözme ve kurma becerilerine etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Turan, Hakan
dc.contributor.author Temur, Dilek
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:12:57Z
dc.date.available 2022-03-04T08:12:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 505416
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12210
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Matematik öğretimi
dc.subject Mathematics teaching
dc.subject Problem kurma
dc.subject Problem posing
dc.subject Problem çözme
dc.subject Problem solving
dc.subject Problem çözme becerisi
dc.subject Problem solving ability
dc.subject Senaryo tabanlı öğrenme
dc.subject Cenario based-learning
dc.subject Öğretim yöntemleri
dc.subject Teaching methods
dc.subject İlkokul öğrencileri
dc.subject Primary school students
dc.subject İlkokullar
dc.subject Primary schools
dc.title Senaryo tabanlı öğrenme yaklaşımının ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin dört işlem problemleri çözme ve kurma becerilerine etkisi
dc.title.alternative The effect of the scenario based learning approach on the ability of problem posing and solving of third grade elementary students
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İlköğretim Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 132


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account