| dc.contributor.advisor | Kablan, Zeynel | |
| dc.contributor.author | Demirbaş, Bahar | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:13:02Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:13:02Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | 505514 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12215 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Bilişüstü okuma stratejileri | |
| dc.subject | Metacognitive reading strategies | |
| dc.subject | Hazırlık sınıfları | |
| dc.subject | Preparatory classes | |
| dc.subject | Okuma stratejileri | |
| dc.subject | Reading strategies | |
| dc.subject | Yabancı dil öğretimi | |
| dc.subject | Foreign language teaching | |
| dc.subject | Üniversiteler | |
| dc.subject | Universities | |
| dc.subject | İngiliz | |
| dc.subject | English | |
| dc.subject | İçeriğe dayalı öğretim | |
| dc.subject | Content instruction | |
| dc.title | İçerik temelli öğretime dayalı okuma stratejileri eğitiminin öğrencilerin okuma stratejileri kullanımına etkisi ve eğitim hakkında öğrenci görüşleri | |
| dc.title.alternative | The effects of content-based reading strategies instruction on students' use of reading strategies and students' opinions about the instruction | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 192 |