DSpace Repository

İçerik temelli öğretime dayalı okuma stratejileri eğitiminin öğrencilerin okuma stratejileri kullanımına etkisi ve eğitim hakkında öğrenci görüşleri

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kablan, Zeynel
dc.contributor.author Demirbaş, Bahar
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:13:02Z
dc.date.available 2022-03-04T08:13:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 505514
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12215
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Bilişüstü okuma stratejileri
dc.subject Metacognitive reading strategies
dc.subject Hazırlık sınıfları
dc.subject Preparatory classes
dc.subject Okuma stratejileri
dc.subject Reading strategies
dc.subject Yabancı dil öğretimi
dc.subject Foreign language teaching
dc.subject Üniversiteler
dc.subject Universities
dc.subject İngiliz
dc.subject English
dc.subject İçeriğe dayalı öğretim
dc.subject Content instruction
dc.title İçerik temelli öğretime dayalı okuma stratejileri eğitiminin öğrencilerin okuma stratejileri kullanımına etkisi ve eğitim hakkında öğrenci görüşleri
dc.title.alternative The effects of content-based reading strategies instruction on students' use of reading strategies and students' opinions about the instruction
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 192


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account