dc.contributor.advisor |
Kablan, Zeynel |
|
dc.contributor.author |
Demirbaş, Bahar |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:13:02Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:13:02Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
505514 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12215 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Bilişüstü okuma stratejileri |
|
dc.subject |
Metacognitive reading strategies |
|
dc.subject |
Hazırlık sınıfları |
|
dc.subject |
Preparatory classes |
|
dc.subject |
Okuma stratejileri |
|
dc.subject |
Reading strategies |
|
dc.subject |
Yabancı dil öğretimi |
|
dc.subject |
Foreign language teaching |
|
dc.subject |
Üniversiteler |
|
dc.subject |
Universities |
|
dc.subject |
İngiliz |
|
dc.subject |
English |
|
dc.subject |
İçeriğe dayalı öğretim |
|
dc.subject |
Content instruction |
|
dc.title |
İçerik temelli öğretime dayalı okuma stratejileri eğitiminin öğrencilerin okuma stratejileri kullanımına etkisi ve eğitim hakkında öğrenci görüşleri |
|
dc.title.alternative |
The effects of content-based reading strategies instruction on students' use of reading strategies and students' opinions about the instruction |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
192 |
|