DSpace Repository

Türkiye'de çok partili dönemde sağ merkez ve muhafazakar partilerin reklam stratejileri: Demokrat Parti, Adalet Partisi, Anavatan Partisi, Adalet ve Kalkınma Partisi örneği

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koç Akgül, Selma
dc.contributor.author Şahin, Tolga
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:13:29Z
dc.date.available 2022-03-04T08:13:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other 509386
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12237
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Adalet Partisi
dc.subject Adalet Party
dc.subject Adalet ve Kalkınma Partisi
dc.subject Adalet ve Kalkınma Party
dc.subject Anavatan Partisi
dc.subject Anavatan Party
dc.subject Demokratik Parti
dc.subject The Democratic Party
dc.subject Reklam stratejisi
dc.subject Advertisement strategies
dc.subject Reklamlar
dc.subject Advertisements
dc.subject Sağ partiler
dc.subject Right parties
dc.subject Siyasi partiler
dc.subject Political parties
dc.title Türkiye'de çok partili dönemde sağ merkez ve muhafazakar partilerin reklam stratejileri: Demokrat Parti, Adalet Partisi, Anavatan Partisi, Adalet ve Kalkınma Partisi örneği
dc.title.alternative Centre-right and conservative parties advertising strategies in the multi-party period in Turkey example of Demokrat Parti, Adalet Partisi, Anavatan Partisi, Adalet ve Kalkınma Partisi
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Gazetecilik Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 230


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account