DSpace Repository

İletişimde psikanalizin yeri ve reklamlarda arketip kullanımı

Show simple item record

dc.contributor.advisor Karagöz, Kerim
dc.contributor.author İşbar, Yasin
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:56:59Z
dc.date.available 2022-03-04T08:56:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 610814
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12275
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject İletişim Bilimleri
dc.subject Communication Sciences
dc.title İletişimde psikanalizin yeri ve reklamlarda arketip kullanımı
dc.title.alternative The place of psychoanalysis in communication and the usage of archetypes in advertising
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Tasarımı ve Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 192


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account