DSpace Repository

Matematik derslerinde kullanılan öğrenci merkezli öğretim yöntemlerinin matematik başarısına, tutumuna ve kaygısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kezer, Fatih
dc.contributor.author Ay Emanet, Elif
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:57:02Z
dc.date.available 2022-03-04T08:57:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 616958
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12290
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.subject Education and Training
dc.title Matematik derslerinde kullanılan öğrenci merkezli öğretim yöntemlerinin matematik başarısına, tutumuna ve kaygısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması
dc.title.alternative The effect of student centered teaching methods used in mathematics lessons on mathematics achievement, attitude and anxiety: A meta-analysis study
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 175


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account