dc.contributor.advisor |
Kezer, Fatih |
|
dc.contributor.author |
Ay Emanet, Elif |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:57:02Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:57:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
616958 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12290 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Eğitim ve Öğretim |
|
dc.subject |
Education and Training |
|
dc.title |
Matematik derslerinde kullanılan öğrenci merkezli öğretim yöntemlerinin matematik başarısına, tutumuna ve kaygısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması |
|
dc.title.alternative |
The effect of student centered teaching methods used in mathematics lessons on mathematics achievement, attitude and anxiety: A meta-analysis study |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
175 |
|