| dc.contributor.advisor | Kezer, Fatih | |
| dc.contributor.author | Ay Emanet, Elif | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:57:02Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:57:02Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | 616958 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12290 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim ve Öğretim | |
| dc.subject | Education and Training | |
| dc.title | Matematik derslerinde kullanılan öğrenci merkezli öğretim yöntemlerinin matematik başarısına, tutumuna ve kaygısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması | |
| dc.title.alternative | The effect of student centered teaching methods used in mathematics lessons on mathematics achievement, attitude and anxiety: A meta-analysis study | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 175 |