DSpace Repository
Franchise kahve işletmelerinde hizmet kalitesi, marka adı, marka güveni ve marka imajı arasındaki ilişkiler
Login
DSpace Home
→
Enstitüler (Institutes)
→
Sosyal Bilimler Enstitüsü
→
Sosyal Bilimler Tez Koleksiyonu
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Franchise kahve işletmelerinde hizmet kalitesi, marka adı, marka güveni ve marka imajı arasındaki ilişkiler
Uzun, Mesud
URI:
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12296
Date:
2020
Show full item record
Files in this item
Name:
619400.pdf
Size:
4.074Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Sosyal Bilimler Tez Koleksiyonu
[2657]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
Helal turizm ürününde marka farkındalığının marka bağlılığı üzerindeki etkisinde marka kişiliğinin rolü
Sağlam, Müzeyyen Büşra
(
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
,
2021
)
Marka kişiliği ile marka imajı arasındaki ilişki ve bir uygulama
Taşlı, Cihan
(
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
,
2010
)
Kült marka ve marka topluluğunun yenilikçilik ve teknoloji kabul modeli açısından değerlendirilmesi
Sayan, Nilay
(
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
,
2019
)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register