DSpace Repository

Franchise kahve işletmelerinde hizmet kalitesi, marka adı, marka güveni ve marka imajı arasındaki ilişkiler

Show simple item record

dc.contributor.advisor Uca, Selda
dc.contributor.author Uzun, Mesud
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:57:04Z
dc.date.available 2022-03-04T08:57:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 619400
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12296
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Franchising
dc.subject Franchising
dc.subject Hizmet kalitesi
dc.subject Service quality
dc.subject Kahve
dc.subject Coffee
dc.subject Marka
dc.subject Brand
dc.subject Marka güveni
dc.subject Brand trust
dc.subject Marka imajı
dc.subject Brand image
dc.subject Yiyecek içecek
dc.subject Food and beverage
dc.title Franchise kahve işletmelerinde hizmet kalitesi, marka adı, marka güveni ve marka imajı arasındaki ilişkiler
dc.title.alternative The relationships between service quailty, brand name, brand trust and brand image in franchise coffee shops
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 131


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account