DSpace Repository

Öğretmenlerin değişim eğilimleri ile öznel iyi oluşları arasındaki ilişkiler

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kablan, Zeynel
dc.contributor.author Cop, Muhammed Resul
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:57:04Z
dc.date.available 2022-03-04T08:57:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 619950
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12298
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Değişim
dc.subject Change
dc.subject Değişime açıklık
dc.subject Openness to change
dc.subject Değişime direnç
dc.subject Resistance to change
dc.subject Öznel iyi oluş
dc.subject Subjective well-being
dc.subject Öğretmenler
dc.subject Teachers
dc.title Öğretmenlerin değişim eğilimleri ile öznel iyi oluşları arasındaki ilişkiler
dc.title.alternative Relationships between tendency to change of teachers and their subjective well-being
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 109


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account