| dc.contributor.advisor | Kablan, Zeynel | |
| dc.contributor.author | Cop, Muhammed Resul | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:57:04Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:57:04Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | 619950 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12298 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Değişim | |
| dc.subject | Change | |
| dc.subject | Değişime açıklık | |
| dc.subject | Openness to change | |
| dc.subject | Değişime direnç | |
| dc.subject | Resistance to change | |
| dc.subject | Öznel iyi oluş | |
| dc.subject | Subjective well-being | |
| dc.subject | Öğretmenler | |
| dc.subject | Teachers | |
| dc.title | Öğretmenlerin değişim eğilimleri ile öznel iyi oluşları arasındaki ilişkiler | |
| dc.title.alternative | Relationships between tendency to change of teachers and their subjective well-being | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 109 |