dc.contributor.advisor |
Kablan, Zeynel |
|
dc.contributor.author |
Cop, Muhammed Resul |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:57:04Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:57:04Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
619950 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12298 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Değişim |
|
dc.subject |
Change |
|
dc.subject |
Değişime açıklık |
|
dc.subject |
Openness to change |
|
dc.subject |
Değişime direnç |
|
dc.subject |
Resistance to change |
|
dc.subject |
Öznel iyi oluş |
|
dc.subject |
Subjective well-being |
|
dc.subject |
Öğretmenler |
|
dc.subject |
Teachers |
|
dc.title |
Öğretmenlerin değişim eğilimleri ile öznel iyi oluşları arasındaki ilişkiler |
|
dc.title.alternative |
Relationships between tendency to change of teachers and their subjective well-being |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
109 |
|