dc.contributor.advisor |
Kablan, Zeynel |
|
dc.contributor.author |
Günen, Aslıhan |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:57:10Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:57:10Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
576433 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12317 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Fen bilgisi |
|
dc.subject |
Science |
|
dc.subject |
Fen bilgisi eğitimi |
|
dc.subject |
Science education |
|
dc.subject |
Ortaokul öğrencileri |
|
dc.subject |
Secondary school students |
|
dc.subject |
Problem çözme |
|
dc.subject |
Problem solving |
|
dc.subject |
Problem çözme becerisi |
|
dc.subject |
Problem solving ability |
|
dc.subject |
Yansıtıcı düşünme |
|
dc.subject |
Reflective thinking |
|
dc.title |
8. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki |
|
dc.title.alternative |
The relationship between thinking skills intended for problem solving of 8th grade students and the level of routine and non-routine problem solving |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
116 |
|