DSpace Repository

8. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kablan, Zeynel
dc.contributor.author Günen, Aslıhan
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:57:10Z
dc.date.available 2022-03-04T08:57:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 576433
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12317
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Fen bilgisi
dc.subject Science
dc.subject Fen bilgisi eğitimi
dc.subject Science education
dc.subject Ortaokul öğrencileri
dc.subject Secondary school students
dc.subject Problem çözme
dc.subject Problem solving
dc.subject Problem çözme becerisi
dc.subject Problem solving ability
dc.subject Yansıtıcı düşünme
dc.subject Reflective thinking
dc.title 8. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki
dc.title.alternative The relationship between thinking skills intended for problem solving of 8th grade students and the level of routine and non-routine problem solving
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 116


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account