| dc.contributor.advisor | Ulusoy, Yıldız | |
| dc.contributor.author | Akpınar, Şakir | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:57:11Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:57:11Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | 627767 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12323 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Yaşam boyu öğrenme | |
| dc.subject | Lifelong learning | |
| dc.subject | Ölçekler | |
| dc.subject | Scales | |
| dc.subject | Öz yeterlilik | |
| dc.subject | Self-efficacy | |
| dc.subject | Öğretmen yeterliliği | |
| dc.subject | Teacher proficiency | |
| dc.subject | Öğretmenler | |
| dc.subject | Teachers | |
| dc.subject | İyilik hali | |
| dc.subject | Well-being | |
| dc.title | Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile iyilik hali ve özyeterlik inancı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Afyonkarahisar ili örneği | |
| dc.title.alternative | Investigation of the relationship between teachers lifelong learning tendencies and well-being and their self-efficacy beliefs: Example of Afyonkarahisar province | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 146 |