dc.contributor.advisor |
Ulusoy, Yıldız |
|
dc.contributor.author |
Akpınar, Şakir |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:57:11Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
627767 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12323 |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Yaşam boyu öğrenme |
|
dc.subject |
Lifelong learning |
|
dc.subject |
Ölçekler |
|
dc.subject |
Scales |
|
dc.subject |
Öz yeterlilik |
|
dc.subject |
Self-efficacy |
|
dc.subject |
Öğretmen yeterliliği |
|
dc.subject |
Teacher proficiency |
|
dc.subject |
Öğretmenler |
|
dc.subject |
Teachers |
|
dc.subject |
İyilik hali |
|
dc.subject |
Well-being |
|
dc.title |
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile iyilik hali ve özyeterlik inancı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Afyonkarahisar ili örneği |
|
dc.title.alternative |
Investigation of the relationship between teachers lifelong learning tendencies and well-being and their self-efficacy beliefs: Example of Afyonkarahisar province |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
146 |
|