DSpace Repository

Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile iyilik hali ve özyeterlik inancı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Afyonkarahisar ili örneği

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ulusoy, Yıldız
dc.contributor.author Akpınar, Şakir
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:57:11Z
dc.date.available 2022-03-04T08:57:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 627767
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12323
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Yaşam boyu öğrenme
dc.subject Lifelong learning
dc.subject Ölçekler
dc.subject Scales
dc.subject Öz yeterlilik
dc.subject Self-efficacy
dc.subject Öğretmen yeterliliği
dc.subject Teacher proficiency
dc.subject Öğretmenler
dc.subject Teachers
dc.subject İyilik hali
dc.subject Well-being
dc.title Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile iyilik hali ve özyeterlik inancı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Afyonkarahisar ili örneği
dc.title.alternative Investigation of the relationship between teachers lifelong learning tendencies and well-being and their self-efficacy beliefs: Example of Afyonkarahisar province
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 146


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account