DSpace Repository
8. sınıf öğrencilerinin algılanan üst biliş becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki
Login
DSpace Home
→
Enstitüler (Institutes)
→
Sosyal Bilimler Enstitüsü
→
Sosyal Bilimler Tez Koleksiyonu
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
8. sınıf öğrencilerinin algılanan üst biliş becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki
Tomruk, İrem
URI:
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12328
Date:
2019
Show full item record
Files in this item
Name:
576610.pdf
Size:
3.787Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Sosyal Bilimler Tez Koleksiyonu
[2657]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
Senaryo tabanlı öğrenme yaklaşımının ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin dört işlem problemleri çözme ve kurma becerilerine etkisi
Temur, Dilek
(
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
,
2018
)
Ortaokul öğrencilerinin kesirlerde toplama ve çıkarmaya yönelik problem çözme ve oluşturma becerilerinin incelenmesi
Gören, Özkan
(
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2020
)
Öğrencilerin rutin ve rutin olmayan matematik problemi çözme başarıları ile kolb öğrenme stilleri arasındaki ilişki
Süzer Uğur, Sevinç
(
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
,
2018
)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register