DSpace Repository

8. sınıf öğrencilerinin algılanan üst biliş becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kablan, Zeynel
dc.contributor.author Tomruk, İrem
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:57:14Z
dc.date.available 2022-03-04T08:57:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 576610
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12328
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Bilişüstü beceri
dc.subject Metacognitive skills
dc.subject Fen bilgisi
dc.subject Science
dc.subject Fen bilgisi dersi
dc.subject Science lesson
dc.subject Fen bilgisi eğitimi
dc.subject Science education
dc.subject Problem çözme
dc.subject Problem solving
dc.subject Problem çözme becerisi
dc.subject Problem solving ability
dc.subject Rutin
dc.subject Routine
dc.subject Üstbiliş
dc.subject Metacognitive
dc.title 8. sınıf öğrencilerinin algılanan üst biliş becerileri ile fen bilimleri rutin ve rutin olmayan problem çözme düzeyi arasındaki ilişki
dc.title.alternative The relationship between perceived high (top, upper, superior) cognition skills and the level of routine and non-routine problem-solving science in 8th grade students
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 131


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account