dc.contributor.advisor |
Altay, Mehmet |
|
dc.contributor.author |
Kır, Pınar |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:57:16Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:57:16Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
628543 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12332 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Bilişüstü farkındalık |
|
dc.subject |
Matacognitive awereness |
|
dc.subject |
Dinamik değerlendirme |
|
dc.subject |
Dynamic assessment |
|
dc.subject |
Hazırlık sınıfları |
|
dc.subject |
Preparatory classes |
|
dc.subject |
Konuşma becerisi |
|
dc.subject |
Speaking skills |
|
dc.subject |
Yabancı dil eğitimi |
|
dc.subject |
Foreign language education |
|
dc.subject |
Yabancı dil öğretimi |
|
dc.subject |
Foreign language teaching |
|
dc.subject |
Üniversite öğrencileri |
|
dc.subject |
University students |
|
dc.subject |
Üniversiteler |
|
dc.subject |
Universities |
|
dc.subject |
İngilizce |
|
dc.subject |
English |
|
dc.title |
The impact of interactionist dynamic assessment on EFL learners' speaking skills and metacognitive awareness |
|
dc.title.alternative |
Etkileşimci dinamik değerlendirmenin EFL öğrencilerinin konuşma becerileri ve üst bilişsel farkındalıkları üzerine etkisi |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
165 |
|