| dc.contributor.advisor | Altay, Mehmet | |
| dc.contributor.author | Kır, Pınar | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:57:16Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:57:16Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | 628543 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12332 | |
| dc.language.iso | en | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Bilişüstü farkındalık | |
| dc.subject | Matacognitive awereness | |
| dc.subject | Dinamik değerlendirme | |
| dc.subject | Dynamic assessment | |
| dc.subject | Hazırlık sınıfları | |
| dc.subject | Preparatory classes | |
| dc.subject | Konuşma becerisi | |
| dc.subject | Speaking skills | |
| dc.subject | Yabancı dil eğitimi | |
| dc.subject | Foreign language education | |
| dc.subject | Yabancı dil öğretimi | |
| dc.subject | Foreign language teaching | |
| dc.subject | Üniversite öğrencileri | |
| dc.subject | University students | |
| dc.subject | Üniversiteler | |
| dc.subject | Universities | |
| dc.subject | İngilizce | |
| dc.subject | English | |
| dc.title | The impact of interactionist dynamic assessment on EFL learners' speaking skills and metacognitive awareness | |
| dc.title.alternative | Etkileşimci dinamik değerlendirmenin EFL öğrencilerinin konuşma becerileri ve üst bilişsel farkındalıkları üzerine etkisi | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 165 |