DSpace Repository

The impact of interactionist dynamic assessment on EFL learners' speaking skills and metacognitive awareness

Show simple item record

dc.contributor.advisor Altay, Mehmet
dc.contributor.author Kır, Pınar
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:57:16Z
dc.date.available 2022-03-04T08:57:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 628543
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12332
dc.language.iso en
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Bilişüstü farkındalık
dc.subject Matacognitive awereness
dc.subject Dinamik değerlendirme
dc.subject Dynamic assessment
dc.subject Hazırlık sınıfları
dc.subject Preparatory classes
dc.subject Konuşma becerisi
dc.subject Speaking skills
dc.subject Yabancı dil eğitimi
dc.subject Foreign language education
dc.subject Yabancı dil öğretimi
dc.subject Foreign language teaching
dc.subject Üniversite öğrencileri
dc.subject University students
dc.subject Üniversiteler
dc.subject Universities
dc.subject İngilizce
dc.subject English
dc.title The impact of interactionist dynamic assessment on EFL learners' speaking skills and metacognitive awareness
dc.title.alternative Etkileşimci dinamik değerlendirmenin EFL öğrencilerinin konuşma becerileri ve üst bilişsel farkındalıkları üzerine etkisi
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 165


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account