dc.contributor.advisor |
Yüksel, Doğan |
|
dc.contributor.author |
Müftüoğlu, Pınar Ayşe |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-04T08:57:17Z |
|
dc.date.available |
2022-03-04T08:57:17Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
628767 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12336 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
|
dc.rights |
openAccess |
|
dc.subject |
Notlandırma |
|
dc.subject |
Scoring |
|
dc.subject |
Standartlaşma |
|
dc.subject |
Standardization |
|
dc.subject |
Sınav |
|
dc.subject |
Examination |
|
dc.subject |
Öğretim görevlileri |
|
dc.subject |
Instructors |
|
dc.subject |
Öğretmen notları |
|
dc.subject |
Teacher marks |
|
dc.title |
The effects of writing workshops on feedback process of university instructors |
|
dc.title.alternative |
Öğretim görevlilerinin sınav değerlendirme çalışmalarının açık uçlu sınav okuma üzerine etkisi |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi Ana Bilim Dalı |
|
dc.identifier.endpage |
82 |
|