DSpace Repository

Pazarlama aracı olarak reklamın farklı tüketici kuşakları üzerindeki etkisinin incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamze Cılızoğlu, Nebiye Duriye
dc.contributor.author Ortatepe, Süleyman
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:57:52Z
dc.date.available 2022-03-04T08:57:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 641151
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12408
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Reklamcılık
dc.subject Advertising
dc.title Pazarlama aracı olarak reklamın farklı tüketici kuşakları üzerindeki etkisinin incelenmesi
dc.title.alternative Investigation of the advertising on different consumer generations as a marketing tool
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Tasarımı ve Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 112


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account