| dc.contributor.advisor | Yüksel, Doğan | |
| dc.contributor.author | Ege, Fatma | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:58:00Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:58:00Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | 642578 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12422 | |
| dc.language.iso | en | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim ve Öğretim | |
| dc.subject | Education and Training | |
| dc.title | Analyzing teacher discourse strategies in English-medium instruction: A corpus-based study in Turkish higher education | |
| dc.title.alternative | Türkiye'de öğretim dili İngilizce olan yükseköğretim programlarında öğretmen söylem stratejilerinin incelenmesi: Derlem temelli bir çalışma | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 184 |