DSpace Repository

Analyzing teacher discourse strategies in English-medium instruction: A corpus-based study in Turkish higher education

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yüksel, Doğan
dc.contributor.author Ege, Fatma
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:58:00Z
dc.date.available 2022-03-04T08:58:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 642578
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12422
dc.language.iso en
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Eğitim ve Öğretim
dc.subject Education and Training
dc.title Analyzing teacher discourse strategies in English-medium instruction: A corpus-based study in Turkish higher education
dc.title.alternative Türkiye'de öğretim dili İngilizce olan yükseköğretim programlarında öğretmen söylem stratejilerinin incelenmesi: Derlem temelli bir çalışma
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 184


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account