| dc.contributor.advisor | Polat, Soner | |
| dc.contributor.author | Gürler, Selin | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:58:03Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:58:03Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | 642610 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12427 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim ve Öğretim | |
| dc.subject | Education and Training | |
| dc.title | Öğretmenlerin yaşadıkları gerçeklik şoku düzeyleri ile mesleki tutumları arasındaki ilişki | |
| dc.title.alternative | The relationship between reality shock levels of teachers and vocational attitudes | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 112 |