DSpace Repository

Dijital pazarlama kanallarından youtube reklamcılığında cinsiyet farklılıklarının tüketici davranışlarına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Karagöz, Kerim
dc.contributor.author Deveci Bayrak, Kübra
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:58:10Z
dc.date.available 2022-03-04T08:58:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other 584169
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12439
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Reklamcılık
dc.subject Advertising
dc.title Dijital pazarlama kanallarından youtube reklamcılığında cinsiyet farklılıklarının tüketici davranışlarına etkisi
dc.title.alternative Effect of gender differences on consumer behavior at youtube advertising
dc.type masterThesis
dc.contributor.department İletişim Tasarımı ve Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 88


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account