DSpace Repository

Mağaza atmosferi faktörlerinin marka imajı ve marka aşkına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yılmaz, Mustafa
dc.contributor.author Doğru, Sema
dc.date.accessioned 2022-03-04T08:58:31Z
dc.date.available 2022-03-04T08:58:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other 649433
dc.identifier.uri http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12473
dc.language.iso tur
dc.publisher Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.rights openAccess
dc.subject Halkla İlişkiler
dc.subject Public Relations
dc.title Mağaza atmosferi faktörlerinin marka imajı ve marka aşkına etkisi
dc.title.alternative The effect of store atmosphere factors on brand image and brand love
dc.type doctoralThesis
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage 214


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account