| dc.contributor.advisor | Altay, Mehmet | |
| dc.contributor.author | Çiftçi, Ayşe Gizem | |
| dc.date.accessioned | 2022-03-04T08:58:43Z | |
| dc.date.available | 2022-03-04T08:58:43Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.other | 658058 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.kocaeli.edu.tr:8080/xmlui/handle/11493/12490 | |
| dc.language.iso | en | |
| dc.publisher | Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
| dc.rights | openAccess | |
| dc.subject | Eğitim ve Öğretim | |
| dc.subject | Education and Training | |
| dc.title | Analyzing the discursive features and syntactic complexity of L2 English learners across the CEFR levels: A corpus based research | |
| dc.title.alternative | İngilizce öğrenenlerin sözcüksel karmaşıklıklarının ve söylemsel unsurlarının Avrupa dilleri ortak çerçeve programı düzeyleri kapsamında incelenmesi: Derlem temelli bir çalışma | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
| dc.identifier.endpage | 132 |